Forum Index > Învățămînt > Examene, sesiune > BAC 2015

#0 by K_9 (Crawling back up) (0 mesaje) at 2015-02-23 21:48:55 (509 săptămâni în urmă) - [Link]Top










Arhiva AEE.EDU.MD preBAC/BAC 2009-2014:


Ministerul Educației și Agenţia de Evaluare şi Examinare au publicat anterior programele la disciplinele incluse în orarul examenelor de absolvire, sesiunea 2015. Astfel, în sesiunea de examene din acest an vor fi utilizate programele pentru examenul de bacalaureat din sesiunea 2012 – 2013.
Beneficiarii acestora – absolvenții treptelor de școlaritate, anul școlar 2014-2015, dar şi alţi factori interesați (cadre didactice, părinți), pot găsi programele de bacalaureat și pot consulta modele de test cu barem de corectare şi notare, dar şi exersa diverse tipuri de subiecte, în vederea pregătirii eficiente către examene.

Programa pentru BACALAUREAT 2015: http://tinyurl.com/omr9be7


Pregătire pentru BAC:
Limba și literatura română

- Program Limba Romană



http://www.invat-online.net/variante-rezolvate - Teste Rezolvate (Subiectul I/II/III)

Model de:



Tipologii de personaje wrote:

Tipologia Taranului
Ion din "Ion" de Liviu Rembreanu
Johann moritz din ''ora 25'' de  Virgil Gheorghiu


Tipul femeii mondene
Doamna T din "Patul lui Procust" de Camil Petrescu
Ela din "Ultima noapte de dragoste, intiia noapte de razboi" de Camil Petrescu
Otilia din "Enigma Otiliei"'de G.Calinescu
si personajul eponim Adela de G.Ibraileanu


Tipologia Obsedatului
Puiu Faranga din Ciuleandra de L.Rebreanu
Apostol Bologa din Padurea Spinzuratilor  L.Rebreanu
Ion de  L.Rebreanu


Tipologia indragostitului
Sarmanul Dionis de M.Eminescu
Felix Sima din Enigma Otiliei si deasemenea se incadreaza in tipologia tinarului in dezvoltare
Ioana şi Ştefan din Romanul Delirul de M. Preda
Rusanda şi Gheorghe din Frunze de Dor de I. Druţă

Tipologia intelectualului
Traian Koruga din Ora 25
Victor Petrini din cel mai iubit dintre paminteni
Stefan Gheroghidiu din ultima noapte de dragoste

Tipologia creatorului
personajul eponim Mesterul Manole de L.Blaga
Mos Mihail din Sania de Ion Druta

Tipologia avarului
Mos Costache din Enigma Otiliei

Tipologia Voievozilor
Alexandru Lapusneanu de C.Negruzzi
Razvan din opera Razvan si Vidra de  Bogdan Petriceicu Hasdeu

Tipul tînărului în devenire:
Felix din Enigma Otiliei, Gheorghiță din Baltagul, Rusanda, Gherhge din Frunze de dor

Tipul copilului universal:
Nică din Amintiri din copilărie, Ionuț din Horodiște, Lucian din Hronicul și cîntecul vîrstelor (merge și ca adolescent + romanul adolescentului miop de Mircea Eliade)

Tipul domnitorului tiran:
Alexandru Lapușneanu

Tipul gentelmanului:
Pascalopol din Enigma Otiliei

Tipul avarului:
Moș Costache din Enigma Otiliei, Mara(posibil), Ghiță din Moara cu noroc

La tipul țăranului încă: Gheorghe din Frunze de dor, Onache Cărăbuș din Povara bunătății nostre

La tipul avarului se mai poate de pus si Ion de Rebreanu, sau Luminararu din "Ultima noapte de dragoste, intia noapte de razboi" de Petrescu
Relatia de prietenie intre doua personaje
Culai si Andrei din "Suflete tari" de Camil Petrescu
Tipul batrinului intelept; a boierului; a personajului care traieste dupa traditii; lupta dintre clasele sociale
Matei Boiu din "Sfulete tari" de Petrescu
Femeia rebela; Intelectuala; sfideaza traditia neamului
Ioana Boiu din "Suflete tari" de Petrescu

* Tipul copilului rasfatat
Goe din "D-l Goe" de I.L.Caragiale
Ionel din "Vizita" de I.L.Caragiale

* Personaj realist (?)
Ana din "Moara cu noroc" de I.Slavici

* Taranul
Mara si Persida din "Mara" de I.Slavici
Ion din "Ion" de Liviu Rembreanu
Ilie Moromete din "Morometii" de Marin Preda

* Tipul Feminitatii
Doamna T din "Patul lui Procust" de Camil Petrescu
Ela din "Ultima noapte de dragoste, intiia noapte de razboi" de Camil Petrescu

* Personaj in formare
Nica din "Amintiri din copilarie" de Ion Creanga
Gheorghita din "Baltagul" de Mihail Sadoveanu

* Tipul indragostitului
Castris :D din "Patima rosie" de Mihail Sorbul
[+] Razvan din "Razvan si Vidra" de B.P.Hasdeu
[+] Vidra din "Razvan si Vidra" de B.P.Hasdeu

* Personaj simbol
Manole din "Mesterul Manole" de Lucian Blaga

* Prietenia (?)
# Prietenia intre Iont Jder si Alexandrel-Voda din "Fratii Jderi" de M.Sadoveanu

* Parinti model (?)
Tatal din "Ultima luna de toamna" de Ion Druta
Vitoria Lipan din "Baltagul" de Mihail Sadoveanu

Pot sa mai adaug si eu cate ceva:
Tipul Taranului : Ion din Romanul Ion  Liviu Rebreanu
Victoria Lipan, Din baltagul  Mihai Sadoveanu

Tipul Intelectualului :
Felix din Enigma Otiliei
Apostol Bologa Padurea Spanzuratilor.

Tipul intelectualului; neadaptatului;
Ladima din "Patul lui Procust" de Camil Petrescu
Personaj simbol; Omul izolat, superior
Pastorul din "Toiagul pastoriei" de Ion Druta
Tipul omului ratat, nerealizat in viata, dominat de teama
Gavrilescu din "La tiganci" de Mircea Eliade
Femeia vulgara, insensibila si prostituata
Emilia din "Patul lui Procust" de Camil Petrescu

Teme abordate în opere wrote:

Tema istorică:
Alexandru Lăpuşneanu
Toiagul Păstoriei
Pădurea spânzuraţilor
Frunze de dor
Ion(ocuparea transilvaniei)
Ora 25
Tema pentru acasa
Biserica albă
Frații jderi
Ultima noapte de dragoste întîia de război
Povara bunatatii noastre


Tema păstoritului:
Toiagul păstoriei
Baltagul

Relaţii părinţi-copii:
Baltagul
Ultima lună de toamnă
Ion
Moromeţii
Povara bunătăţii noastre
Mara
Casa mare

Tema ţăranului:
Ion
Moromeţii
Frunze de dor
Povara bunătăţii noastre
Mara

Tema dragostei:
Ion
Frunze de dor
Povara bunătăţii noastre
Ultima lună de dragoste, prima noapte de război
Enigma Otiliei
Cezara

Tema mamei:
Ultima lună de toamnă
Baltagul
Amintiri din copilărie
Mara

Tema copilăriei:
Moromeţii
Amintiri din copilărie
Frunze de dor(Trofimaş)
Horodiște
Hronicul şi cântecul vîrstelor


Tema intelectualului în devenire:
Moromeţii(Nicolaie)
Frunze de dor(Rusanda)
Caloianul
Enigma Otiliei (Felix)
Ion (Titu Herdelea)


Tema creaţiei:
Sania de I.Druţă
Caloianul de G.Meniuc

Tema satului:
Ion(hram, hora, tradiţii)
Moromeţii
Frunze de dor(şezătorile)
Toiagul păstoriei
Povara bunătății noaste
Păsările tinereții noaste
Horodiște


Tema testamentului:
Ultima noapte de dragoste, prima noapte de război
a doua lucrare:mad: spuneţi deja voi:pardon:

Drame:
Horia
Frumos şi sfânt
Răzvan și Vidra
Meșterul Manole
Păsările tinereții noaste


Comedii:
O scrisoare pierdută

Romane psihologice:
Pădurea spânzuraţilor
Ultima noapte de dragoste întîia de război

Comunit. dintre om şi natură:
Baltagul
Moromeţii(salcâmul)
Frunze de dor
Povara bunătăţii noastre

Profanarea valorilor spirituale:
Samariteanca
Frumos şi sfânt
Toiagul păstoriei



iNFo @ IMG
 

 

ÎnchideЗакрыть

amintește-ți by skorp11 wrote:

amintește-ți operele pe care le-ai citit (personajele, temele, ideea, mesajul, simboluri, idealuri etc)
amintește-ți cum se comentează un motiv/simbol/stare a eului liric/semn de punctuație
amintește-ți textele funcționale (cerere, procură, aviz etc)
amintește-ți poeziile pe care le-ai învățat  ( motivele și simbolurie + să fii capabil să citezi)


ÎnchideЗакрыть
Geografie
Limba Franceză
Istorie

  • Bac Istorie:



Personalităţi Istorice wrote:





TEMATICI DE ESEURI şi RELAŢII DE CAUZALITATE ŞI SCHIMBARE ÎN ISTORIE

  • TEMATICI DE ESEURI:

Epoca antică:
1. Contribuţia civilizaţiei antice în constituirea actualei civilizaţii europene (în baza unei civilizaţii).
2. Impactul istoric al războaielor daco-romane asupra formării poporului român.
3. *Polisul atenian–democraţie reprezentativă limitată.
4. Declinul şi căderea Imperiului Roman de Apus - proces istoric inevitabil.

Epoca medievală:
1. Moştenirea imperială în Europa creştină: de la Imperiul Roman la Imperiul Bizantin.
2. Constituirea statului medieval Ţara Moldovei: între legendă şi adevăr istoric.
3. Lupta antiotomană – expresie a politicii externe a domnitorilor români în epoca medievală.
4. Instaurarea regimului de suzeranitate otomană şi formele lui de manifestare în Ţările Române.
5. *Ctitoriile medievale – valori culturale şi spirituale.
6. Rolul bisericii în societatea medievală în Europa Occidentală.

Epoca modernă:
1. Impactul regimului fanariot asupra evoluţiei politice şi socio-economice a Ţărilor Române.
2. Impactul revoluţiei industriale asupra evoluţiei lumii moderne.
3. Revoluţiile de la 1848-1849 în Ţările Române: general şi specific
4. Formarea statelor naţionale moderne: general şi particular.
5. *Rivalităţile ruso – austro – otomane  în epoca modernă şi consecinţele lor pentru Principatele
Române.
6. Rivalitatea marilor puteri în contextul relaţiilor internaţionale (1870-1914).
7. Basarabia de la autonomie la gubernie rusească (1812-1873).

Epoca contemporană:
1. Sistemul Versailles –Washington – factor determinant în declanşarea celui de-al doilea război mondial.
2. *Evoluţia regimurilor totalitare în perioada interbelică: studiu comparativ.
3. Basarabia în perioada interbelică: progrese şi limite.
4. *Activitatea partidelor politice în România (1918-1938).
5. Integrarea europeană: realizări, probleme şi perspective.
6. Problemele globale ale umanităţii – test de maturitate al comunităţii internaţionale.



  • RELAŢII DE CAUZALITATE ŞI SCHIMBARE ÎN ISTORIE:

Epoca antică:
1. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre dezvoltarea social-economică a grecilor în perioada arhaică şi colonizarea greacă.
2. *Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre războaiele macedonene şi răspîndirea elenismului.
3. Demonstrează relaţia cauză-efect dintre politica internă a lui Burebista şi consolidarea statului geto-dac.
4. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre romanizarea dacilor şi cel deformare a poporului şi a limbii române.
5. *Demonstrează relaţia cauză-efect dintre marile migraţii şi căderea Imperiului Roman de Apus.
Epoca medievală
1. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre dezvoltarea oraşului şi evoluţia socio – economică a societăţii medievale.
2. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre evoluţia statelor medievale româneşti şi formarea instituţiilor politice ale acestora.
3. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre puterea politică şi biserică în societatea medievală.
4. *Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre Politica externă a Imperiului Otoman şi instaurarea regimului suzeranităţii otomane în Ţările Române.
5. *Demonstrează relaţia cauză-efect dintre rivalitatea monarhiilor occidentale şi crearea noii hărţi politice a Europei la mijlocul secolului al XVII - ea.

Epoca modernă:
1. *Demonstraţi relaţia de interdependenţă dintre Marile descoperiri geografice  şi evoluţia mercantilismului.
2. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre liberalism  şi democratizarea vieţii politice occidentale în epoca modernă.
3. *Determină legătura de cauzalitate dintre rivalităţile ruso-austro-turceşi pierderile teritoriale ale Ţărilor Române în epoca modernă.
4. Demonstrează legătura de interdependenţă dintre suprimarea autonomiei Basarabiei (1828)  şi intensificarea procesului de rusificare a acesteia.
5. Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre politica internăpromovată de Alexandru Ioan Cuza şi modernizarea societăţii româneşti
6. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre revoluţia rusă din 1917  şi mişcarea pentru autodeterminare a Basarabiei.

Epoca contemporană:
1. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre politica expansionistă a URSS şi crearea R.A.S.S.M.
2. *Demonstrează relaţia de cauză-efect dintre „Noul curs” a lui F.D.Roosevelt şi depăşirea crizei economice de către SUA.
3. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre politica expansionistă promovată de U.R.S.S.  şi semnarea tratatului Molotov-Ribbentrop.
4. *Demonstrează relaţia de interdependenţă dintre procesul de colectivizare a gospodăriilor ţărăneşti individuale şi  deportările din 6 iulie1949 din R.S.S. Moldovenească.
5. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre noua mentalitate politică şi sfârşitul „războiului rece”.
6. Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre mişcarea de eliberare naţională din a doua jumătate a anilor 80 şi proclamarea independenţei Republicii Moldova.
7. *Demonstrează relaţia de cauzalitate dintre proclamarea suveranităţii R.S.S. Moldoveneşti (23 iunie 1990) şi războiul din Transnistria.
ÎnchideЗакрыть
ÎnchideЗакрыть
Matematică

  • Bac Matematică:

  • Tema cu asimptotele - verticale, orizontale ect...


ÎnchideЗакрыть
Limba Engleză
  • Bac Limba Engleză:






Linking Words/conectori uzuali/cuvinte de legătură (se punctează cu 4-6 puncte la civilizaţie/eseu wrote:

  • Например, при добавлении можете воспользоваться такими словами, как moreover (кроме того, более того), as well as (так же как, а так же), furthermore (кроме того, к тому же). Если хотите отобразить контраст или противопоставление, обращайтесь к but (но), however (однако), on the other hand (с другой стороны), yet (даже, пока, уже), on the contrary (на самом деле, наоборот, напротив). Ограничить можно с помощью слов despite / in spite of (несмотря на), выразить причину или итог чего-либо получится при помощи следующей лексики: therefore (поэтому, по этой причине), so (итак, поэтому), as a result (вследствие этого, таким образом), consequently (следовательно, поэтому), this results in (в результате), this leads to (получается). Обратите внимание и на наречия порядка и последовательности – then (потом), next (затем, в следующий раз), after (после), finally / lastly (наконец).
  • I think that, In my opinion, In conclusion, From my point of view
  • Ceva de legătură: however, on the other hand, although
  • Linking Words: #1  #2 by Zyper


Limba engleză - Temele la "Civilizație"

ÎnchideЗакрыть
Informatică
  • Bac Informatică:
- Curs de informatică

ÎnchideЗакрыть
Fizică
  • Bac Fizică:
- Curs de Fizică

ÎnchideЗакрыть
Chimie

Bac Chimie:
- Curs de Chimie Organică
- Curs de Chimie Anorganică


ÎnchideЗакрыть

Sesiunile de BAC 2008-2014:
Sesiunea 2008
  • 12 martie 2008
Limba şi literatura română (Şcolile alolingve):
#Test #Barem

Literatura Universală:
#Test #Barem


  • 14 martie 2008
Limba şi literatura română:
#Test@Real #Barem@Real
#Test@Umanist #Barem@Umanist

Limba şi literatura rusă:
Test@Real Barem@Real
Test@Umanist Barem@Umanist


  • 17 martie 2008
Limba franceză:
#Test #Barem

Limba engleză:
#Test #Barem

Limba franceză (clasele bilingve):
#Test #Barem

Limba germană:
#Test #Barem

Limba spaniolă:
#Test #Barem

Limba italiană:
#Test #Barem

Limba turcă:
#Test #Barem


  • 19 martie 2008
Matematica:
#Test@Real@RO #Barem@Real@RO
#Test@Real@RU #Barem@Real@RU

Geografia:
#Test@Umanist@RO #Barem@Umanist@RO
#Test@Umanist@RU #Barem@Umanist@RU

Sport:
#Test@RO #Barem@RO
#Test@RU #Barem@RU
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2009
  • 17 martie 2009
Limba şi literatura română (Şcolile alolingve):
#Test #Barem


  • 19 martie 2009
Limba şi literatura română:
#Test@Real #Barem@Real
#Test@Umanist #Barem@Umanist

Limba şi literatura rusă:
Test@Real Barem@Real
Test@Umanist Barem@Umanist

Limba bulgară:
#Test #Barem

Limba găgăuză:
#Test #Barem

Limba ucraineană:
#Test #Barem


  • 24 martie 2009
Limba engleză:
#Test #Barem

Limba franceză:
#Test #Barem

Limba franceză (clasele bilingve):
#Test #Barem

Limba germană:
#Test #Barem

Limba spaniolă:
#Test #Barem

Limba italiană:
#Test #Barem

Limba turcă:
#Test #Barem


  • 26 martie 2009
Matematica:
#Test@Real@RO #Barem@Real@RO
#Test@Real@RU #Barem@Real@RU

Geografia:
#Test@Umanist@RO #Barem@Umanist@RO
#Test@Umanist@RU #Barem@Umanist@RU

Sport:
#Test@RO #Barem@RO
#Test@RU #Barem@RU

Arte:
#Test #Barem


  • 30 martie 2009
Limba bulgară:
#Test@Umanist #Barem@Umanist

Limba găgăuză:
#Test@Umanist #Barem@Umanist

Limba ucraineană:
#Test@Umanist #Barem@Umanist


  • 31 martie 2009
#Teste@Examene@Solicitare #Bareme@Examene@Solicatare
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2010
Sesiunea 2010
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2011
Sesiunea 2011
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2012
Sesiunea 2012
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2013
Sesiunea 2013
ÎnchideЗакрыть
Sesiunea 2014
Sesiunea 2014
ÎnchideЗакрыть


Cine vrea să intre să vadă lucrările scrie -  www.bac.edu.md/codudepefoaie/
La username scriți iar codul din 6 cifre si la parola IDNP
Exemplu : www.bac.edu.md/145145/
id ******
pass 200**********

Editat de către K_9 la 2015-07-03 12:21:41




Mesaj util ?   Da   53 puncte

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193
<< Precedenta      Următoarea >>

#1326 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:32:08 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1323 NoizeR, am vrut sa scriu adresare retorica.. dar am scris metafora.. hz care e corect..

#1324 melintem, data siora doar in text. Resru dupa text, jos in dreapta NP, elev clasa 11


Mesaj util ?   Da   2 puncte
#1327 by albul (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:34:02 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1321 melintem, am scris ca-i metafora ; si tipologia (credca nu-i buna) a tinarului in devenire +Nika din Amintiri...


Voi ce ati pus la asemanari cu personaje?

P.S:REAL


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1328 by melintem (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:34:53 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1326 Tesak, Eu am scris doar numele, prenumele, din cite stiu asta si este semnatura.
Anuntul l-ai scris la concert sau la intilnirea voluntariatului sau ce era acolo? De la noi multi au gresit aici..


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1329 by System at 2015-06-05 13:35:07 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1324 melintem, pui data de 5 iunie, pentru ca la sfirsit se scrie ca azi il pui
Tipul dascalului ce pastreaza valorile
Asemanare cu Horia
Figura depinde cum selectezi- daca omiti adresarea- parca metafora


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1330 by melintem (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:35:55 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1327 albul, "... Voi ce ati pus la asemanari cu personaje? ..." - Am pus Ion (tipologia obsedatului), dar n-am citit nici una dintre opere, doar rezumatele..

#1327 albul, "... tinarului in devenire ..." -
#1329 crpadureac, "... dascalului ce pastreaza valorile ..." -

trîndeț mai pe scurt..


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1331 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:37:59 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Cio za foi au fost..? Parca erau murdare de kkt))


Mesaj util ?   Da   2 puncte
#1332 by NoizeR (ыыыыыыыыыыыы) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:38:40 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Tac si Metafora ori Personificare?


Mesaj util ?   Da   1 puncte
#1333 by melintem (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:39:39 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
La noi o profesoara s-a aplecat la o domnisoara si i-a spus nustiu ce, iar peste vreo 5 minute a intrat directorul centrului si a intrebat "ce-a fost asta?", sarmana profesoara s-a inrosit mai ceva ca racul => dovada ca camerele lucreaza


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1334 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:42:46 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1332 NoizeR, metafora ori opusul personificarii, dar nici intruncaz pesonificare, caci omul nu rugineste, daca era 'rugina ca ochiul' era personificare, dar asa cum era in test nu.
Cred ca ai inteles ideea

La mesaj global al poeziei ce ati scris?
+ cu ce simbol ati raportat?


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1335 by System at 2015-06-05 13:43:55 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1325 NoizeR, metafora bro

#1323 melintem, se poate de scris tip intelectualului ce pastreaza valorile neamului


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1336 by melintem (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:44:11 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1334 Tesak, "... cu ce simbol ati raportat? ..." -
casa
iar koseak, 100%

#1334 Tesak, "... 'rugina ca ochiul' era personificare ..." - deam era b comparatie


Mesaj util ?   Da   1 puncte
#1337 by albul (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:45:32 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1334 Tesak, cu ochiul ...



{De ce l-ati pus la obsedat sinca cu Ion , parca nu merge "obsedat de folclor"}


Sinonim cu casa si merge ce ati pus .......vatra si se deplaseaza merge?


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1338 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:47:05 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1337 albul, mda.. eu voobse dara am kikat. Cu demnitatea si dragoste.. ept..))


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1339 by EventMNR (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:51:42 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
La realisti, subiectul 2 se putea de comparat cu Radu Negrescu sau Aaron Pumnul(ultimul aliniat)


Mesaj util ?   Da   1 puncte
#1340 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:53:07 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1339 EventMNR, se putea poezd ushel)


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1341 by Sex_MD (Power User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:55:55 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
A curs pixul pe foaie și a rămas o pată, posibil să anuleze lucrarea ?



Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1342 by albul (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:56:14 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
mie mii interesant care o fost pontu in scanare daca noi am dat mobu dupa ce ne-o scanat{mai intelegem sa-l gasasca si sa-l oblige sa-l lese}



#1334 Sex_MD, si normal


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1343 by System at 2015-06-05 13:56:44 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1334 Sex_MD, eu am pus pun punct la sfirsitul propozitiei si intimplator din graba lam atins ...si sa marit puntin vreo 3 mm


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1344 by albul (User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:57:41 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1336 dima007_c, depinde si de tontu care controleaza


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1345 by Sex_MD (Power User) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:58:26 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1336 dima007_c, posibil scrim repetat :(


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1346 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:59:05 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1341 Sex_MD, hmm de ce oare sa anupeze? Adica carear fi motivul?
Personal, nustiu, citeste in metodologie


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1347 by System at 2015-06-05 13:59:23 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1339 Tesak, tipa semn ca sa ii mareasca nota


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1348 by Tesak Club de sah si dame (Uploader) (0 mesaje) at 2015-06-05 13:59:52 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1342 albul, chisinau?


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1349 by uniqual (Power User) (0 mesaje) at 2015-06-05 14:00:17 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
(UMAN) Cum ati facut anuntul, dati vriun exemplu


Mesaj util ?   Da   0 puncte
#1350 by Sex_MD (Power User) (0 mesaje) at 2015-06-05 14:00:49 (494 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1339 Tesak, ''...inscripţionarea oricărui alt semn distinctiv, care permite eventuala identificare a lucrării în comisiile republicane de evaluare, se consideră drept încălcare a prevederilor prezentei metodologii, fapt pentru care lucrările de acest tip vor fi excluse din procedura de verificare cu menţiunea „test anulat pentru semn”.


Mesaj util ?   Da   0 puncte

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Învățămînt > Examene, sesiune > BAC 2015

Această temă este închisă. Nu puteţi posta mesaje noi.


Navigare rapidă:


Comunitatea digitală din Moldova. Să adunăm și să organizăm conținutul autohton de pe întreg internet pe un singur site web.